אתר גן שמואל
חסר רכיב

קליטת משפחת יערי מאודסה, אוקראינה | מעורבות חברתית

23/03/2022

לפני שבועיים התפרסמה בפורום של בוגרי סיירת צנחנים בקשה של דוד יערי - חייל בודד, להושיט כל עזרה אפשרית להוריו ואחיו אשר בדרכם לארץ מאוקראינה ומגיעים חסרי כל.
יפתח צפוני ודור טבת בעזרתו של עילם וצוות מתנדבים רתמו את הקיבוץ לארח את המשפחה בת 10 הנפשות! זוג הורים ושמונה ילדים בגילאי 2-19.
לטובת המשימה הסתערו על "גן שביט" לשעבר מתנדבות ומתנדבים רבים ומסורים. הבית קורצף והותאם לצרכי המשפחה, חברים רבים תרמו רהיטים, מקררים, תנורי בישול, מצעים, שמיכות בגדים וכל בקשה שהועלתה ל"מקומי" מיד התמלאה. שאפו ענק לכם חברי גן שמואל על ההתגייסות המרשימה!
ילדי גן שיבולים אספו צעצועים מהגן והביאו לבית, ילדי מפגש אלה הכינו שלט ברוכים הבאים בכיתוב רוסי, במהלך יום שישי, הגיעו משפחות עם צעצועים לשמחת בני המשפחה.
בית דורות תרם פרחים, הקומונה עזרה בכל נושא מצעים ומגבות שהיו חסרים, קיבוץ ניר עציון תרם מנות כשרות, המפעל תרם מיץ.. אין ספק שהיכולת שלנו להתארגן פשוט נפלאה!
והתוצאה-מקסימה!
המשפחה הגיעה אחרי שבוע תלאות ונדודים. כמה מרגש היה לראות את החיוך הענק ותחושת ההקלה בעיניהם כשהבינו שהגיעו לחוף מבטחים. בעזרתה של מרגו רונן הצלחנו לתקשר עם בני המשפחה שלא הפסיקו להודות לכולם!
הצוות של דוד הבן מ"עורב צנחנים" הגיע ומילא את הבית בכל טוב, ודור טבת גייס אותם לעבודות גינון בחצר.
הקהילה הדתית בקיסריה הביאה אוכל לשבת.. המשפחה "מכוסה" מכל הכיוונים.
מאחלים למשפחה שהות חמה רגועה ונעימה בביתנו.
תודה גדולה לכולכם.







צביקה אדוט שמנהל את מקס סטוק אור עקיבא גוייס ע"י איילת גיל, ותרם ברוחב לב ובשמחה, תחפושות לכל המשפחה שמתארחת אצלנו. יבורכו אנשים כמותו.



ידיעות אחרונות, 20.03.2023:

כתבה בחדשות 13 - אלמוג בוקר:



שאפו גדול לכל השותפים הרבים באירוח המשפחה ולאלו שממשיכים במלאכה!
תודה רבה למת"פים שנותנים גב ונענים לכל בקשה! 
המשפחה אסירת תודה ואנחנו מאושרים שיש לנו אפשרות לתרום ולו במעט לרווחתם.

ליאורה אורן.
חסר רכיב