אתר גן שמואל
חסר רכיב

בחירות לראשות התנועה הקיבוצית. למה זה חשוב ולמי נכון לנו להצביע?

03/12/2019

חברות וחברים,  

·       ביום ג' (17.12.2019) בין השעות 10:00 – 20:00 יתקיימו בחירות לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית.

·       על התפקיד מתמודדים המזכ"ל המכהן ניר מאיר (מקבוצת שילר) וליאור שמחה (מנצר סירני).

·       הבחירה תתבצע כמו בבחירות לכנסת באמצעות פתקים ומעטפות.


אנחנו מוצאים לנכון לקרוא ולהמליץ בפני כל חברי הקיבוץ לבוא לקלפי ולהצביע עבור ניר מאיר לראשות התנועה הקיבוצית.

אנחנו מכירים לעומק את המציאות המורכבת איתה מתמודד הקיבוץ מול גורמי ממשלה ומול מנהל מקרקעי ישראל בכל הנוגע לשימושי הקרקע וליכולת שלנו לבנות ולהתפרנס בכבוד.


אצלנו בפרט ובתנועה הקיבוצית בכלל, מתמודדים מול אתגרים מורכבים שיש להם השפעה ישירה על אורחות חיינו ועל עתידנו כקיבוץ. אנחנו מאמינים שלתפקיד מזכ"ל התנועה אנחנו חייבים לבחור את האדם בעל הכישורים והניסיון הרב ביותר. אדם שהוכיח לאורך ארבע השנים האחרונות כמזכ"ל התנועה ולאורך תפקידים רבים ומגוונים בשנים האחרונות יכולת ביצוע והובלה וכמובן גם הצלחות. האדם הזה הוא ניר מאיר.

אנחנו צריכים מנהיגות מנוסה וידידים בעלי השפעה במוקדי קבלת ההחלטות ובשולחן המשא  ומתן. ניר הוא כזה.

למה דווקא ניר מאיר?


ראשית, כי הוא אחד משלנו. חבר קיבוץ שילר, דור שלישי למייסדי הקיבוץ ואב לארבעה ילדים הגרים בקיבוץ ומתמודדים בדיוק עם אותם חסמים וקשיי בניה ופרנסה כמו הבנים שלנו. ניר היה מבין אלו שהובילו את היחלצות התנועה מהמשבר העמוק בו שרתה לפני שני עשורים. הוא מכיר  את הבעיות הפרטניות של כל קיבוץ וקיבוץ ואת הבעיות הכוללות של התנועה כולה. ניר שימש כיו"ר התאחדות הארגונים הכלכליים הקיבוציים, הוא נמנה על צוות המשא ומתן של התנועה לעניין הסדרי הקרקעות, היה ממובילי איחוד התנועות (קב"א ותק"ם) ושותף להסדרים פרטניים של קיבוצים רבים מאוד מול הבנקים.


שנית, בגלל הניסיון המגוון והעשיר שהוא מביא איתו אל התפקיד. ניסיונו של ניר בתפקידיו השונים רב ומקיף מכל הבחינות ולא ניתן להשוואה מול המתמודד השני לתפקיד. ניר הוכיח בכל תפקידיו כי יש לו יכולת יוצאת דופן להוביל מהלכים מורכבים בהצלחה ולמצוא פתרונות לבעיות שניראו לרבים חסרות פתרון. בארבע השנים האחרונות הוכיח ניר כי הוא יודע להלחם בכל כוחו ובהצלחה לא מבוטלת מול כל ניסיון לפגוע בקיבוצים.

ניר שימש בארבע השנים האחרונות כמזכ"ל התנועה והתמודד והדף מתקפות בלתי פוסקות של הפקידות והממסד כלפי התנועה הקיבוצית. בבניה, במאבקים על הקרקע, בחקלאות, ובמיסוי. אין זירה שלא הותקפנו בה שניר לא היה שם יחד עם צוותי העבודה של התנועה. בכל המאבקים האלה עמד ניר בהצלחה.


אנו מאמינים כי מבין שני המועמדים ששמו עצמם לבחירה, ניר מאיר הוא המועמד היחיד שיכול לבצע את התפקיד המורכב של מזכ"ל התנועה בהצלחה. לבחור היום במועמד שאין לו כל ניסיון ניהולי, שלא עמד במבחנים מול פקידות המדינה ורשות מקרקעי ישראל, שלא כיהן בשום תפקיד מחוץ לקיבוצו שלו וללת לו את המפתחות להנהגת יהיה בבחינת חוסר אחריות שאסור לנו לקחת בו חלק.


כדי שהתנועה תמשיך ותשרת אותנו, עלינו לבוא ביום שלישי לקלפי ולהשפיע על זהות המזכ"ל. אנו פונים אליכם בבקשה לבוא ביום שלישי ולבחור בניר מאיר – זוהי הבחירה האחראית והנכונה ביותר שאנחנו יכולים לעשות למען הקיבוץ שלנו ולמען התנועה כולה. כל אלטרנטיבה אחרת לא משרתת את האינטרסים הכלכליים והחברתיים שלנו, ושל התנועה הקיבוצית כולה.


אתגרים ומאבקים גדולים לפנינו. זה לא הזמן להמר על מועמדים חסרי ניסיון. זה הזמן לבחור באחריות גדולה במועמד שכבר הוכיח שהוא יודע להילחם עבורנו.

 בתקווה לראות את כולכם בקלפי, מצביעים באחריות – מצביעים לניר מאיר.


*הביא לפרסום - אנדריי קישינבסקי

 

חסר רכיב