אתר גן שמואל
חסר רכיב

מילים של איריס כנען לרגל סיום תפקידה כרכזת הגיל השלישי

29/08/2019

26.08.2019

שלום רב לחברי וחברות הגיל השלישי,

בתום שלוש וחצי שנים בריכוז הגיל השלישי בגן שמואל, החלטתי לסיים את תפקידי.

התחלתי למלא את התפקיד כאשר סיימתי את עבודתי לאחר שנים רבות כמחנכת בבית ספר "רעות", וראיתי בו תחום חדש ומרתק שיחבר אותי מחדש לחיי הקיבוץ, ובו אנסה לתרום מיכולותַי לחברים ולחברות בקיבוץ.

האחריות על הגיל השלישי בגן שמואל מכוסה ע"י מספר גורמים – ריכוז בריאות ורווחה, מרפאת הקיבוץ, מטפלת שטח, אחראית עובדים זרים, אחראית על ניקיונות בבתי החברים, עובדת סוציאלית, בית נחמה, בית דורות, נהגים, מש"א ומתנדבים בתחומים שונים.
ריכוז הגיל השלישי אמור להיות חלק מכל אלה, לתת מענה נוסף לפניות החברים לצרכים שונים וכן לטפל ולשפר את תחומי הפנאי והתעסוקה.

עם כניסתי לתפקיד, נפגשתי עם חברות וחברים רבים כדי לשמוע מהם על עצמם, כדי ללמוד מהם על הצרכים והקשיים בגיל השלישי, ועל ציפיותיהם ממני. אלה היו פגישות משמעותיות ביותר עבורי, אשר חיברו אותי מאד לחברות ולחברים עצמם, ולתחום הגיל השלישי בכלל.

בהמשך, נכנסתי לתחום לימודי הפנאי ב"מילוא" ומחוץ לו, ליוויתי במידת האפשר את הפעילות בבית נחמה, התחברתי לצוות המדהים של מועדון יום ב' (בו אמשיך להיות שותפה), ליוויתי מספר חברים במעבר דירה לקומה ראשונה ועזרתי ותמכתי בכל מה שהתבקשתי.

את התפקיד מילאתי כפי שחשבתי שנכון למלא וכפי שהתאים לי. מי שיחליף אותי יבצע אותו, כמובן, כמו שהוא יחליט שנכון ומתאים בשבילו, ואני מאחלת לו/לה הרבה הצלחה (עד שיהיה לי מחליף/ה, אמשיך כמובן למלא את התפקיד).

 

אני מאחלת לכם, חברים יקרים וחברות יקרות, הרבה בריאות טובה, חיים משמעותיים מעניינים ומהנים, ואשמח להמשיך ולעזור בכל מה שתבקשו ממני.

תודה על מאור הפנים, על מתן אמון, ועל שיתוף הפעולה מצדכם. זה ממש לא מובן  מאליו.

ותודה לכל צוותי הבריאות והרווחה, שמשקיעים כל כך הרבה על מנת שלכולנו יהיה יותר טוב כאן.

באהבה לכולכם, איריס כנען.   


צילום: אילן נחמיאס

צילום: אילן נחמיאס


חסר רכיב